-
delivery.8lounge.lv.lv piegādes laika garantija un piegādes nosacījumi
- Ēdienu piegādes garantija attiecas tikai uz musu sortimentu.
- Minimālā pasūtījumu summa 15.00€
- Garantija neattiecas uz pasūtījumiem, kas tiek veikti uz noteiktu laiku.
- Pasūtījumiem internetā atvešanas laiku sākam skaitīt no brīža, kad klients saņem e-pastu vai sms ar pasūtījuma apstiprinājumu, un beidzam skaitīt, kad piegādes darbinieks atzvana klientam un informē, ka šoferis ir ieradies pie norādītās adreses mājas.
- delivery.8lounge.lv ir tiesības uz laiku pārtraukt garantiju stihisku nelaimju un komunikāciju pārrāvumu gadījumos.
- delivery.8lounge.lv ir tiesības mainīt garantijas noteikumus vai termiņu bez iepriekšēja brīdinājuma un garantija ir spēkā, ja produkti ir picērijā.
Norēķinu veidi
- Skaidra nauda.
- Kredītkartes – VISA, MASTERCARD
Papildus nosacījumi
- Atlaides nesummējas un neattiecas uz īpašajiem piedāvājumiem.
- Produkti var atšķirties no attēlos redzamajiem.
- Produkti pieejami, kamēr tie ir restoranā.
Vispārīgie noteikumi
1. Pasūtīšanas process un piegāde
Jūsu pasūtījums
Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu no musu restorāna. Iesniedziet savu pasūtījumu, noklikšķinot uz “apstiprināt pasūtījumu”, lūdzu, pārliecinieties, vai norādītā informācija ir pareiza. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts, restorāns strādā pie pasūtījuma, un izmaiņas veikt nebūs iespējams.
Izmaiņas pasūtījumā vai atcelšana
Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts, vairs nav iespējams mainīt vai atcelt jūsu pasūtījumu. Ja jūs vēl vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, ir iespējams sazināties ar mums pa e-pastu – info@delivery.8lounge.lv, vai tlr. +371 24665544
Pasūtījuma piegāde
Pasūtījuma pieņemšanas laikā mēs nevaram garantēt aptuveno piegādes laiks.
Ja pasūtījums tiek gatavots, jūs to nevarat atcelt. Pasūtījums, kas tiek apstiprināts tīmekļa vietnē, tiek nosūtīts mums gatavošanai.
2. Klientu apkalpošana
Vispārīga informācija
Klientu apkalpošana, mums ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas mēģināt palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Ir iespējams sazināties ar mums, noklikšķinot uz «KONTAKTI» vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru +371 24665544
Jautājumi par pasūtījumu
Ja pasūtījums ir aizkavējies vai apstrāde aizņem vairāk laika nekā parasti, vai ja rodas jebkādas citas problēmas ar pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar pa e-pastu – info@delivery.8lounge.lv, vai tlr. +371 24665544, lai atrisinātu problēmu vislabākajā iespējamajā veidā.
Sūdzības un atsauksmes
Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, jūs varat sazināties ar mums, noklikšķinot uz «KONTAKTI» vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru +371 24665544. Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.
Kompensācija
Ja produkta vai pakalpojuma kvalitāte , ko piedāvā restorāns jūs neapmierina un vēlaties saņemt kompensāciju, lūdzu, tieši sazinieties ar mums noklikšķinot uz «KONTAKTI» vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru +371 24665544.
3. Pasūtījumu saglabāšana
Pasūtījums tiks saglabāts delivery.8lounge.lv drošajā serverī. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiktu nosūtīts uz e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums noklikšķinot uz «KONTAKTI» vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru +371 24665544 – neaizmirstiet atzīmēt pasūtījuma numuru un pasūtīšanas datumu.
4. Personas dati
delivery.8lounge.lv ir atbildīgs par datu vākšanu un apstrādi. Lai uzzinātu vairāk par to, kā jūsu personīgā informācija tiek glabāta.